top of page
Vyhledat
  • ladislavsmekal

Představení - The introduction

Aktualizováno: 29. 1. 2023

Na svět jsem přišla 13.10.2015, jako pátá (poslední) narozená fenečka. Nutno ovšem podotknout, že za mnou následoval ještě z nás všech nejurostlejší bratr.


Moji sourozenci - čtyři sestřičky a dva bráškové.

Já jsem druhá zleva, oranžová.


Otcem mi je Halifax de la Compagnie du Loup Gris.


Moje vlčí maminka Blue Eyes Princess Z Molu Es "Ailin".    




Takováto úžasná vlčí smečka se nám stala prvním domovem- A to na obrázku chybí ještě tři bílé švýcarské ovčačky, které se na naší ochraně i výchově taktéž podílely.

Uprostřed: Blue Eyes Princess Z Molu Es  "Ailin" (máma) a po stranách: Elite Pett´s Wolf Miraja a Aponi Pett´s Wolf (moje nevlastní starší sestřička z vrhu "A").


Moje první dny a týdny plné baštění, hraní, poznávání a odpočívání.










Tady jsem si definitivně vybrala svého dvounožce a on mne.

Vrhla jsem s k němu, dlouze jsme se zadívali vzájemně do očí a od onoho mystického okamžiku k sobě nerozlučně patříme. Vím, že mne nikdy neopustí, že o mne bude trpělivě pečovat, že za mne kdykoliv položí i život, bylo-li by třeba, no a já ho budu zahrnovat a těšit svojí vlkopsí láskou, oddaností, hravostí, dynamickým temperamentem, nespoutaností, jemností, přítulností, bezprostředností, svobodomyslností..., prostě celým svým kožichem, packami, tlamičkou, srdcem i duší.

The mystical moment when we chose each other.

10.12.2015 nadešel očekávaný i obávaný den odchodu z rodné smečky do nového domova.

O mých prvních dojmech z cestování autem, z města Brna i z místa k přebývání se můžete dočíst tady: http://www.petts-wolf.cz/STENATKA-VRH-B---SAARLOOSUV-VLCAK.html

Výchovná návštěva u rodné smečky 18.12.2015. Už se mi vzpřímila ouška.








153 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page